Opći podaci o projektu
- Kod projekta: NPOO.C1.1.2.R3-I3.01.0212
- Naziv projekta: Digitalizacija poslovnih procesa poduzeća FIDUCIA d.o.o.
- Kod poziva: NPOO.C1.1.2.R3-I3.01
- Naziv poziva: Bespovratne potpore za digitalizaciju
Sažetak projekta
Jačanje digitalnih kompetencija 25 djelatnika, izrada i korištenje digitalnog rješenja (DMS) te nabava opreme (servera) omogućit će unapređenje 8 poslovnih procesa te poslovnih modela prijavitelja, što će rezultirati zadržavanjem postojećih i otvaranjem novog radnog mjesta, povećanjem učinkovitosti, kompetitivnosti i internacionalizacije poslovanja prijavitelja FIDUCIA d.o.o. Navedenim se stvaraju uvjeti za povećanje konkurentnosti na domaćem i inozemnom tržištu, a sve u skladu s postavljenim marketinškim ciljevima.
Učinci provedbe projekta su sljedeći:
- Povećan prihod od prodaje za 20,1% u godini m+2,
- Povećanje prihoda od izvoza za 5% u godini m+2,
- Zadržavanje postojećih zaposlenika i povećanje broja zaposlenika za 1 (u godini m+1).
Opis projekta
Kako bi se provela digitalna strategija, povećala konkurentnost poduzeća, planiran je predmetni projekt koji obuhvaća sljedeće aktivnosti:
A1. Priprema Plana digitalne transformacije
A2. Izrada i implementacija digitalnog rješenja (DMS) te nabava tehnologije namijenjene unapređenju digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja i poslovnih procesa
A3. Jačanje digitalnih vještina zaposlenika
A4. Upravljanje projektom i administracija
A5. Promidžba i vidljivost
REZULTATI
Pripremljen Plan digitalne transformacije poduzeća, izrađeno i implementirano 1 digitalno rješenje (DMS) i nabavljena tehnologija namijenjena unapređenju digitalizacije te ojačane digitalne vještine djelatnika u svrhu digitalne transformacije poslovanja i poslovnih procesa poduzeća FIDUCIA d.o.o.
Povezane aktivnosti
- Priprema Plana digitalne transformacije
- Izrada i implementacija digitalnog rješenja (DMS) te nabava tehnologije namijenjene unapređenju digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja i poslovnih procesa
- Jačanje digitalnih vještina zaposlenika
- Upravljanje projektom i administracija
- Promidžba i vidljivost
Projekt je financirala Europska unija – Next Generation EU kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti 2021.-2026.
- Trajanje projekta: 20. veljače 2023.-20. veljače 2024.
- Ukupna vrijednost projekta: 47.697,25 €
- Ukupni prihvatljivi troškovi: 38.157,80 €
- Ukupna bespovratna sredstva: 20.986,79 €
Kontakti za dodatne informacije:
- Fiducia d.o.o. za računovodstvene usluge
- Tamara Požar Tomić, direktor
- info@fiducia.hr
- www.fiducia.hr
————————————————————————————————————————–
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) Fiducii je odobrila zajam u okviru Programa ESIF Mikro zajam za obrtna sredstva.
Tim smo sredstvima djelomično financirali projekt digitalizacije ureda i poslovnih procesa.
Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog
fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija”.